Aktualno
Ovo je naslov
objavljeno: 24. siječnja 2020.
Napisao:

Ovo će biti lead teksta

Interpretirajući brojku od 125 prvašića koji su upućeni na ponavljanje razreda novinari su, bez sveobuhvatne analize okolnosti, krivnju za tu situaciju svalili na nas, učitelje/ice razredne nastave.

Nema u tim člancima ni spomena o tome koliko je to učenika pripadnika nacionalnih manjina koji u školu dolaze a da uopće ne poznaju i ne služe se hrvatskim jezikom, nema ni riječi o tome iz kojih depriviranih sredina dolaze, nema ni spomena o složenim obiteljskim situacijama u kojima oni žive. Nitko u tim člancima ne govori o nedostatku stručnih suradnika koji bi trebali svojim stručnim znanjem pomoći nama učiteljima/cama npr. logopeda, psihologa, a kojih simptomatično nedostaje, pogotovo u takvim našim sredinama…

Ne govore ti članci ni o tome da mnogi od tih učenika trebaju primjereni oblik školovanja, najčešće prilagodbu sadržaja, a koji postupak nitko nije na vrijeme (prije polaska u školu) pokrenuo. Ni spomena o tome da se često iz sličnih, a i puno kompleksnijih situacija, upravo na inicijativu roditelja koji smatra da će njegovo dijete u ponovljenom prvom razredu i bez donošenja rješenja o nekom obliku prilagodbe (takvi roditelji to doživljavaju kao žigosanje, a ne kao pomoć učeniku!) napredovati i uspjeti nastaviti školovanje po redovitom programu…

Ovo je to Ne, ni o čemu takvome nismo mogli pročitati …

Karlo rosandić

Mogli smo samo pročitati da smo mi učitelji/ce razredne nastave nesposobni i nestručni, osobe koje nemaju razumijevanja ni empatije, bešćutni roboti koji samo dijele jedinice i ruše jadnu djecu.

Strašno je tako, prije svega neargumentirano, etiketirati pripadnike/ce struke koja, u često neprimjerenim, obrazovnim standardima ni sličnim uvjetima, obavljaju zahtjevan i odgovoran posao početnoga opismenjavanja. I ne samo toga! U prvom razredu grade se radne navike, radi se na socijalizaciji, razvija se kritičko mišljenje, „krpaju“ se rupe u socijalnim vještinama…

I ništa to sve ne znači, ne piše se o nama kad koristimo svoje osobne resurse, financiramo nastavne materijale, koristimo privatne kontakte da opremimo svoje učenike koji su zanemareni, plaćamo im izlete i prehranu … ništa od toga nećete pročitati u tim i takvim medijima!

Ovo je naslov za listu

  1. Broje jedan je Štef
  2. Broj dva je Karlo
  3. Broj tri ejn

Zbog svega navedenog, mi u Udruzi hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono podižemo glas u ime svih naših kolegica i kolega koji su nakon članaka takvog sadržaja osjetili gnušanje i još jednom svjedočili općeprisutnoj tendenciji da baš svatko smatra da može i smije na takav način govoriti o zvanju za koje se nije školovao, čije funkcioniranje ne poznaje i za koje nije kompetentan.

KarlovxgncfIrenaŠtef
[email protected]1/13/2020 16:521/13/2020 16:57
[email protected]1/14/2020 12:371/18/2020 13:42
[email protected]1/14/2020 16:431/14/2020 16:48
[email protected]1/14/2020 17:391/14/2020 17:44
[email protected]1/15/2020 9:061/21/2020 16:10
[email protected]1/15/2020 12:101/15/2020 12:26
[email protected]1/15/2020 14:321/15/2020 14:42
[email protected]1/15/2020 14:351/15/2020 14:55
[email protected]1/15/2020 14:511/15/2020 15:44
[email protected]1/15/2020 16:461/15/2020 17:10
[email protected]1/16/2020 18:591/16/2020 19:05
[email protected]1/16/2020 20:111/16/2020 20:28
[email protected]1/19/2020 12:091/19/2020 12:22
[email protected]1/19/2020 16:591/19/2020 17:30
[email protected]1/22/2020 9:031/22/2020 9:32

Poštovane kolegice i kolege, učitelji/ce razredne nastave, ali i svi ostali u obrazovnom sustavu, vrijeme je da zajedno, u duhu kolegijalnosti, stanemo jedni iza drugih i takvim svojim djelovanjem doprinesemo dignitetu naše struke.

Ovo je pullquote Ovo je pullquote Ovo je pullquote Ovo je pullquote

Stef

Ljiljo ,oja

Ovo sam ja

Poštovane kolegice i kolege, učitelji/ce razredne nastave, ali i svi ostali u obrazovnom sustavu, vrijeme je da zajedno, u duhu kolegijalnosti, stanemo jedni iza drugih i takvim svojim djelovanjem doprinesemo dignitetu naše struke.

Oznake: