Ovo će biti lead teksta
Interpretirajući brojku od 125 prvašića koji su upućeni na ponavljanje razreda novinari su, bez sveobuhvatne analize okolnosti, krivnju za tu situaciju svalili na nas, učitelje/ice razredne nastave.
Nema u tim člancima ni spomena o tome koliko je to učenika pripadnika nacionalnih manjina koji u školu dolaze a da uopće ne poznaju i ne služe se hrvatskim jezikom, nema ni riječi o tome iz kojih depriviranih sredina dolaze, nema ni spomena o složenim obiteljskim situacijama u kojima oni žive. Nitko u tim člancima ne govori o nedostatku stručnih suradnika koji bi trebali svojim stručnim znanjem pomoći nama učiteljima/cama npr. logopeda, psihologa, a kojih simptomatično nedostaje, pogotovo u takvim našim sredinama…
Ne govore ti članci ni o tome da mnogi od tih učenika trebaju primjereni oblik školovanja, najčešće prilagodbu sadržaja, a koji postupak nitko nije na vrijeme (prije polaska u školu) pokrenuo. Ni spomena o tome da se često iz sličnih, a i puno kompleksnijih situacija, upravo na inicijativu roditelja koji smatra da će njegovo dijete u ponovljenom prvom razredu i bez donošenja rješenja o nekom obliku prilagodbe (takvi roditelji to doživljavaju kao žigosanje, a ne kao pomoć učeniku!) napredovati i uspjeti nastaviti školovanje po redovitom programu…
Ovo je to Ne, ni o čemu takvome nismo mogli pročitati …
Karlo rosandić
Mogli smo samo pročitati da smo mi učitelji/ce razredne nastave nesposobni i nestručni, osobe koje nemaju razumijevanja ni empatije, bešćutni roboti koji samo dijele jedinice i ruše jadnu djecu.
Strašno je tako, prije svega neargumentirano, etiketirati pripadnike/ce struke koja, u često neprimjerenim, obrazovnim standardima ni sličnim uvjetima, obavljaju zahtjevan i odgovoran posao početnoga opismenjavanja. I ne samo toga! U prvom razredu grade se radne navike, radi se na socijalizaciji, razvija se kritičko mišljenje, „krpaju“ se rupe u socijalnim vještinama…
I ništa to sve ne znači, ne piše se o nama kad koristimo svoje osobne resurse, financiramo nastavne materijale, koristimo privatne kontakte da opremimo svoje učenike koji su zanemareni, plaćamo im izlete i prehranu … ništa od toga nećete pročitati u tim i takvim medijima!
Ovo je naslov za listu
- Broje jedan je Štef
- Broj dva je Karlo
- Broj tri ejn
Zbog svega navedenog, mi u Udruzi hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono podižemo glas u ime svih naših kolegica i kolega koji su nakon članaka takvog sadržaja osjetili gnušanje i još jednom svjedočili općeprisutnoj tendenciji da baš svatko smatra da može i smije na takav način govoriti o zvanju za koje se nije školovao, čije funkcioniranje ne poznaje i za koje nije kompetentan.
Karlo | vxgncf | Irena | Štef |
[email protected] | 1/13/2020 16:52 | 1/13/2020 16:57 |
[email protected] | 1/14/2020 12:37 | 1/18/2020 13:42 |
[email protected] | 1/14/2020 16:43 | 1/14/2020 16:48 |
[email protected] | 1/14/2020 17:39 | 1/14/2020 17:44 |
[email protected] | 1/15/2020 9:06 | 1/21/2020 16:10 |
[email protected] | 1/15/2020 12:10 | 1/15/2020 12:26 |
[email protected] | 1/15/2020 14:32 | 1/15/2020 14:42 |
[email protected] | 1/15/2020 14:35 | 1/15/2020 14:55 |
[email protected] | 1/15/2020 14:51 | 1/15/2020 15:44 |
[email protected] | 1/15/2020 16:46 | 1/15/2020 17:10 |
[email protected] | 1/16/2020 18:59 | 1/16/2020 19:05 |
[email protected] | 1/16/2020 20:11 | 1/16/2020 20:28 |
[email protected] | 1/19/2020 12:09 | 1/19/2020 12:22 |
[email protected] | 1/19/2020 16:59 | 1/19/2020 17:30 |
[email protected] | 1/22/2020 9:03 | 1/22/2020 9:32 |
Poštovane kolegice i kolege, učitelji/ce razredne nastave, ali i svi ostali u obrazovnom sustavu, vrijeme je da zajedno, u duhu kolegijalnosti, stanemo jedni iza drugih i takvim svojim djelovanjem doprinesemo dignitetu naše struke.
Ovo je pullquote Ovo je pullquote Ovo je pullquote Ovo je pullquote
Stef
Ljiljo ,oja
Poštovane kolegice i kolege, učitelji/ce razredne nastave, ali i svi ostali u obrazovnom sustavu, vrijeme je da zajedno, u duhu kolegijalnosti, stanemo jedni iza drugih i takvim svojim djelovanjem doprinesemo dignitetu naše struke.