Aktualno
MEĐUNARODNA ŠKOLA MONTREUX
Međunarodne škole mogu pomoći vašem djetetu da pronađe svoju životnu svrhu
objavljeno: 30. listopada 2021.

Brzina kojom se promjene danas odvijaju znači da se škole suočavaju s izazovima s kakvima se nikada prije nisu susretale, a kako bi se osiguralo da školska nastava ostane relevantna. Kako vi kao roditelj možete biti sigurni da vaše dijete dobiva upravo ono obrazovanje kakvo treba za svijet sutrašnjice?

Jedno od rješenja može biti  promatranje načina školskog podučavanja International Baccalaureate Career-related Programme (IBCP) – Međunarodnog prvostupničkog karijernog programa. Za razliku od većine školskih programa, IBCP – koji je najbrže rastući IB program – razvijen je u 21 stoljeću.

Cilj tog programa je učenicima od 16 do 19 godina pružiti kompletne alate za njihov budući život i karijeru, promovirajući širok raspon vještina i samopouzdanja.

The Local se udružio s  Montreux International School, švicarskom – obrazovnom međunarodnom školom za djecu od 16 do 19 godina koja se fokusira na IBCP kako bi istaknuli pet načina na koje škola može vaše dijete pripremiti za kompleksnu budućnost.

Prva i jedina Švicarska IBCP škola: Montreux International School  jesvoja vrata po prvi put otvorila u rujnu 2021.

Kako učenke priprema za budućnost?

1. Dopuštajući im da slijede svoje strasti

“Učenici trebaju izbor i trebaju posjedovati svoje vlastito učenje”, kaže Jon Halligan, bivši voditelj poslovnog razvoja za međunarodne prvostupnike. Ideja da djeca mogu učiti kao pasivni primatelji informacija, bilo slušajući učitelja u tišini ili jednostavno čitajući udžbenik, je na svom zalasku.

IB je uvijek nastojao ohrabriti učenje na temelju upita vjerujući da učenici sami izgrađuju svoje znanje. Sada, IBCP nastoji to napraviti na način koji se uklapa u digitalno doba.

Halligan kaže da mozak tinejdžera sazrijeva mnogo brže sada nego u prošlosti, što ih čini više zahtjevnim u želji da znaju zašto bi trebali biti nečim okupirani. “Pokušavamo omogućiti učenicima da slijede svoje strasti, osiguravajući da njihovo učenje bude relevantno i autentično”, rekao je. “Stalno me pitaju: “Zašto ovo učim?” Oni su najviše angažirani kada „vide svrhu i važnost.”

2. Naglašavajući principe

Od borbe protiv klimatskih promjena do osobne dobrobiti, mladi ljudi očekuju da će etička pitanja biti centralna za njihove buduće karijere. Briga i principijelnost su dva od deset ključnih atributa koje svi IB studenti očekuju da će razviti. IBCP studenti imaju jasan okvir za to kroz tečajeve o uslužnom učenju i osobnim i profesionalnim vještinama.

Ovo potonje ih ohrabruje da istražuju duboka pitanja o osobnom identitetu, kaže Halligan, koji je sada generalni direktor u Montreux International School. “Jednom kad počnete razumijevati sami sebe, možete također cijeniti da drugi ljudi mogu biti u pravu čak ako nemaju iste vrijednosti i identitet poput vas”, kaže.

Od studenata se također traži da se fokusiraju na to što znači biti dio tima i što čini vodstvo,  dodaje. Montreux International School  također nudi svoj vlastiti niz tečajeva Global Perspectives kako bi ohrabrila studente da “koraknu unatrag i istraže svoje mjesto u svijetu.”

3. Dajući im relevantnost u realnom svijetu

Tinjedžeri danas žele znati gdje idu i zašto. Poznati International Baccalaureate Diploma Programme (IBDP), razvijen u 1960-tima, fokusirao se na pripremu za sveučilišne studije. No IBCP je širi, osigurava ubrzane rute do vodećih svjetskih sveučilišta i jasnih karijernih prilika.

“Život ubrzano nastavlja dalje”, kaže Halligan. “IBCP otvara industrijske puteve, baš kao i put do sveučilišta i dopušta studentima da vide svrhu onoga što uče.”

Studenti će na Montreux International School  imati najmanje dva tečaja iz tradicionalnog DP-a koji će im pružiti solidne akademske temelje, jezgru IBCP-a (s naglaskom na međuljudskim vještinama i rješavanju problema) plus profesionalne kvalifikacije za učenje s vanjskim industrijskim patnerom.

“Učenje iz neuspjeha i razumijevanje svojih grešaka je najmoćniji način učenja koji možete poduzeti.”

Jon Halligan, bivši voditelj poslovnog razvoja za međunarodne prvostupnike

Izbori za posljednji dio koji se odnosi na karijeru su posao, luksuzno ugostiteljstvo i robna marka ili poslovni i digitalni marketing. Postoje ogromne mogućnosti u oba sektora, kaže Halligan. “Gostoprimstvo prolazi kroz ogromnu transformaciju i zadivljujuće je vrijeme  za biti generacija koja to oblikuje”, kaže on.  “Digitalni marketing je procvjetao zbog pandemije. Odabir jedne rute ne znači da ne možete promijeniti kurs. “Poslovanje je ogromno polje, a vještine koje naučite u našim programima su prenosive”, dodaje on.

4. Oslobađanjem njihovog poduzetničkog duha

“Mislim da su svi studenti poduzetnici”, kaže Halligan. “Kao ljudska bića, mi smo prirodno kreativni i svi imamo ideje.”  No, ne stimuliraju, a ni ne potiču sve škole, nastavni programi i planovi taj kreativni impuls. “Sviđa nam se IBCP je podučava studente kako generirati, analizirati i ispitivati ideje”, nastavlja.

Ključna razlika u usporedbi sa većinom edukacijskih programa jest da je fokus na pomaganju studentima da analiziraju rizike i razumiju kako primijeniti njihove ideje u realnom svijetu.

“Svi alati koje možete vidjeti da se uče na MBA ili na još višoj razini također se podučavaju na IBCP-u,” rekao je. “To  je  sasvim jedinstveno u tom aspektu.” Tako tinejdžerii uče kako raditi SWOT analize i koristiti tehniku brainstorming-a postavljajući pitanja, da spomenemo samo dvije.

Naglasak je na razvoju kompetencija za obavljanje poslova, radije nego samo na prolaženju ispita. “Učenje iz neuspjeha i razumijevanje svojih grešaka je najmoćniji način učenja koji možete poduzeti, ” dodaje Halligan. ” Povijest je prepuna primjera za to, od Churchill-a do Steve Jobs-a.

5. Pomoć da postavljaju velika pitanja o tehnologiji

Tinejdžeri koji studiraju IBCP trebaju razviti širok raspon tehničkih vještina. Ali misliti da je to cijela bit što se tiče obrazovanja i tehnologije, znači propustiti tu bit, kaže Halligan.

“Ono što je važnije nego ikada je dopuštanje studentima da istraže svoj odnos s tehnologijom, te pozitivne i negativne utjecaje koji se mogu ili bi se mogli dogoditi, ” kaže. Tinejdžeri bi trebali razumjeti ne samo svoj identitet nego i svoj “virtualni identitet”.

U Montreux International School, studenti će proučavati THRIVE curriculum, temeljen na radu američkih organizacija kao što je Centar za humanu tehnologiju. Time će biti ohrabreni razmišljati i o praktičnim i o etičkim pitanjima.

Prethodno spomenuto uključuje razumijevanje što znači prihvaćanje kolačića (cookies). Ovo posljednje proteže se na jedno fundamentalno pitanje s kojim se svijet suočava, kaže Halligan: “Samo zato što što posjedujemo tehnologiju za učiniti nešto, hoćemo li?

Saznajte više o prvoj švicarskoj IBCP školi. Je li vaše dijete spremno za sutrašnji svijet?

………………………………………..

♦♦  IZ STRANIH MEDIJA: thelocal.no ♦ Napisao: Robin Yapp  ♦ Prevela i pripremila: Anita Perković Škalic ♦♦

………………………………………..

Oznake: