Kolumnu piše
KARLIN KUTAK
Pratimo trendove, a uglavnom nosimo high street odjeću
objavljeno: 25. veljače 2021.
Napisao:

Trendovi kao i želje nas mladih dolaze i odlaze. Mnogo od nas prate trendove i prilagođavamo im se, kupujemo odjeću koja je moderna i popularna, kupujemo stvari koje svi imaju i svi, ili barem većina, želi. Mnogi od nas prate različite trendove, a to nam nije ni teško jer je današnja moda veoma raznolika. Moderno doba donijelo je i moderni individualni stil pojedinca.

Svatko iz onog što mu je ponuđeno izabere što voli i što mu dobro stoji i kombinirajući različite predmete stvara  vlastiti stil. To je prednost današnjeg života, u modi nema pravila, možemo eksperimentirati i svakog dana isprobati novu kombinaciju.

Napisala: Karla ČUJIĆ, 7. razred osnovne škole

Mi mladi smo odvojeni dio potrošača u modnoj industriji, čiji se stil značajno razlikuje od stila starije generacije. Jer se moda i trendovi mijenjaju tijekom godina, te se mijenja pogled na odjeću i stil.  Mi svojom odjećom, između ostalog, izražavamo svoje unutarnje stanje, slobodu, karakter, osjećaje…

Nerijetko se iz stila oblačenja neke osobe mogu saznatii osobine te osobe.

Trenutno su među nama najpopularnije uske traperice visokog struka, hudice, široke hlače i majice – takozvana ‘oversized’ odjeća. Boja odjeće uvijek ovisi o svakome od nas, a osobno preferiram tamnije boje pa je tako većina moje odjeće  tamna – primjerice crna, tamno plava, siva i slično, a ne volim nositi svijetle boje, poput roze, ljubičaste, žute…

Ali mnogo mojih prijatelja nosi upravo odjeću tih boja. Isto tako i mi mladi ljeti nosimo češće svijetlije boje, a zimi tamnije. Moji vršnjaci najviše kupuju u Zara, H&M, Bershka, Pull & Bear, Addidas i Nike.

Osim markirane odjeće, iako je riječ uglavnom o jeftinijim high street brendovima, svi mi  tinejdžeri želimo dobre cipele i dobre tenisice.

Bitan nam je izgled, ali, iako stariji u to teško mogu povjerovati, i udobnost obuće koju nosimo. Iako nam je ponekad važniji izgled i privlačnost obuću koju kupujemo, ipak većina nas vodi računa i o udobnosti i činjenici da će u tim cipelama ili tenisicama provesti pola ili čak cijeli dan.

 Zbog toga je meni osobno ključna udobnost, ali naravno uvijek gledam i izgled i boju cipela i tenisica,  kao i svega ostalog što kupujem.

Većina mojih vršnjaka ima cipele odnosno tenisice  Nike, Addidas, Jordan, Converse, Vans i Puma. Meni su sve marke odlične, ali najčešće imam cipele/tenisice Nike ili Addidas.

Kada se već spominju stvari koje nosimo, valja spomenuti i nakit. Prije nakit nije bio toliko popularan, kao što je odjednom postao. Najčešće se nose prsteni, raznih boja i oblika. Dok su ogrlice i narukvice manje popularne. Mi djevojke nosimo i naušnice koje su, čini mi se, oduvijek bile atraktivne ženskom spolu.  Nevezano uz oblačenje, kada se priča o statusnim simbolima starijih osnovaca bitno je spomenuti tehnologiju i elektroničke uređaje.

Kao što se zna, u današnje doba svako dijete želi imati barem jedan od atraktivnih gadgeta. Činjenica je da je to uglavnom mobitel, pa onda tek sve ostalo ovisno o željama i potrebama. Mnogi od nas imamo marke koje više volimo od drugih.

Među mojim vršnjacima najpopularniji su  Apple, Samsung i Huawei. Osim mobitela među nama su vrlo traženi tableti i slušalice. Tehnologija i elektronički uređaji vrlo su popularni jer se putem njih često odvija naša komunikacija, ali i obrazovanje – od škole do vanškolskih aktivnosti.

Iako u javnosti vlada drugačije mišljenje, ipak mnogo mladih voli čitati. Mogu to biti knjige u fizičkom obliku ili na internetu, ali knjige postaju sve popularnije u zadnjih nekoliko godina. I to one knjige čija je radnja zanimljiva nama mladima. Volimo čitati raznovrsne knjige, drugačijih tema i radnji od onih koje imamo u lektiri. Najčešće ih kupujemo preko interneta, ali ponekad idemo i u knjižnice.

Oznake: