Aktualno
Nagrade za najbolje video najave na svečanom zatvaranju 23. CARNET-ove konferencije za korisnike
Pobjednici OŠ Popovac i Treća gimnazija Osijek
objavljeno: 30. listopada 2021.
Napisao:

Pobjednici natjecanja  za najbolju videonajavu pod nazivom „Kamera, ton, e-lektira!“ proglašeni na svečanom zatvaranju 23. CARNET-ove konferencije za korisnike CUC 2021, prema glasovima publike u kategoriji osnovnih škola je videonajava za djelo Filip, dječak bez imena koju su izradili učenici Osnovne škole Popovac. U kategoriji “Srednje škole” najviše je glasova dobila videonajava za djelo Mali princ iza koje stoje učenici III. gimnazije Osijek.

Osnovna škola Popovac osvojila je GoPro 9, Kindle Paperwhite i Pametnica IMO kocke, dok je III. gimnazija Osijek osvojila GoPro 9, Kindle Paperwhite i interaktivnu ploču Pametnica 87. Pametnica Imo kocke nude tri mogućnosti rada: kreiranje digitalnog sadržaja, analogno učenje i dinamično sjedenje te imaju veliku primjenu i kod djece s poteškoćama u razvoju kao i kod djece u cjelodnevnim školskim programima.

Prema glasovima žirija, Pohvalu za digitalnu kreativnost za najbolju videonajavu u kategoriji “Osnovne škole” osvojila je škola Braća Radić iz Koprivnice za djelo Šuma Striborova. U kategoriji “Srednje škole”, prema odluci žirija Pohvalu za digitalnu kreativnost dobila je Gimnazija Velika Gorica za videonajavu djela Cvijet s raskršća.

Osim Pohvale, Osnovna škola Braća Radić osvojila je GoPro 9, Kindle Paperwhite i Pametnica IMO kocke, dok je Gimnazija Velika Gorica osvojila GoPro 9, Kindle Paperwhite i Pametnicu Touch koja kombinira interaktivni ekran, odnosno display, panel ili touchscreen, s računalom, softverom te stalkom za maksimalnu fleksibilnost i slobodu.

Nagrade za natjecanje Kamera,ton, e-lektira je osigurala tvrtka OPSTANAK d.o.o., platinasti sponzor 23. CARNET-ove konferenciji za korisnike – CUC 2021. Na natjecanje je pristiglo 178 prijava, od čega je osnovne kriterije i pravila natjecanja zadovoljilo 77 videonajava. Iako su neki radovi  diskvalificirani zbog autorsko-pravnih i tehničkih razloga, ipak su sve videonajave pokazale da učenici vole čitati lektiru i da da su najkreativniji upravo onda kad omiljena djela predstavljaju svojim kolegama.

Oznake: